living social

Home | Te jetuarit mire | Shendeti | Shendeti mendor | Menaxhimi i stresit përpara provimeve?

Menaxhimi i stresit përpara provimeve?

Font size: Decrease font Enlarge font
Menaxhimi i stresit përpara provimeve?

Do të ishte për të ardhur keq nëse nota juaj do të ishte më e ulët për shkak të keq-menaxhimit të stresit

 

Provimet e vjeshtës apo të sezoneve të provimeve janë fillimi i një stresi të vërtetë për nxënësit dhe studentët. Ankth, frikë, pagjumësi...gjithçka grumbullohet dhe rrjedhojat janë të dëmshme për organizmin dhe për rezultatet.

Një mendje e shëndetshme në një trup të shëndetshëm

Në mënyrë që mendja juaj të funksionojë sa më mirë brenda mundësive të saj, aju duhet të menaxhohet e t’i plotësohen të gjitha nevojat. Baza e gjithçkaje është një gjumë i mirë dhe një ushqim i shëndetshëm dhe i larmishëm. Në rast se veç këtyre përdorni edhe suplementët e duhur ushqimorë, do të jeni edhe më mirë akoma.

Një kurë me Omega 3, 6 dhe 9 është një fillim i mbarë. Në rast se doni të forconi kujtesën, hani peshk, sidomos peshk të yndyrshëm si ton, salmon (sidomos të egër), harengë, skumbri, sardele. Hani një grusht arra gjatë përsëritjes së pyetjeve. Edhe ato kanë shumë omega 3. Në rast se nuk ju pëlqen as peshku, as arrat, përdorni suplementët ushqimorë në mëngjes. Një i tillë mund të ishte një kombinim i Omega 3-shit me Tonus.

Evitoni alkoolin dhe duhanin gjatë një periudhe 10-ditore përpara provimeve. Nuk është e lehtë për duhanpirësit e stresuar, por me pak vullnet dhe me një kurë magneziumi për ta përdorur përpara se të shkoni për të fjetur, do t’ia dilni mbanë. Kini besim!

Vajrat esenciale janë stimuluese gjatë gjithë ditës. Dëllinja rigjallëron; nenexhiku stimulon dhe lufton lodhjen; barbaroza lufton stresin. Vajrat i përdorni të tretura në pak ujë ose hidhni 3 pika në sheqer dhe e hani.

Çdo mëngjes, përpara se të filloni ditën, bëni një kurë vitaminash. Në vend të vitaminave C, D apo vitaminave të tjera, merrni multivitamina. Kura duhet të vazhdojë nga 10 deri në 15 ditë për të forcuar mbrojtjen natyrale të organizmit.

Për të marrë forcë, harroni kafenë dhe përdorni xhinseng dy herë në ditë me kapsula apo ampula ose me pije, për shembull me çaj.

Menaxhimi i stresit në ditën e provimit

Mësoni se si të rregulloni frymëmarrjen. Merrni frymë thellë dhe nxirreni frymën me frymë-nxjerrje duhmash të mëdha, gjë që është një hap i parë për nxjerrjen e stresit. Një seancë e mirë sportive 2 ditë përpara apo ditën e fundit (për ata që merren rregullisht me sport) është shumë e dobishme për t’u çliruar nga tensioni.

Në rast se ju pushton ankthi, Lulet e Bach-ut janë të efektshme për qetësimin e nervave në momente të vështira. 

 

 

Shperndaj ne : Post on Facebook Add to your del.icio.us Digg this story StumbleUpon Twitter

Subscribe to comments feed Komente (0 u postua)

total: | shfaq:

Postoni komentin tuaj

  • Bold
  • Italic
  • Underline
  • Quote

Ju lutem shkruani kodin qe shihni ne imazh:

Captcha

Log in

  • Dergo me email Dergo me email
  • Printo artikullin Printo artikullin
  • Vetem tekst Vetem tekst
Shperndaj ne : Post on Facebook Add to your del.icio.us Digg this story StumbleUpon Twitter

Taguar si:

Nuk ka tage per kete artikull

Votoni artikullin

3.75