living social

Home | Te jetuarit mire | Shendeti | Ushqimi i ekuilibruar | 3 këshilla të rëndësishme për të humbur peshë

3 këshilla të rëndësishme për të humbur peshë

Font size: Decrease font Enlarge font
3 këshilla të rëndësishme për të humbur peshë

Për të humbur peshë, ne duhet të jemi të vetëdijshëm për ushqimet që konsumojmë.

Këtu keni 3 këshilla të thjeshta dhe efektive që ju ndihmojnë për të humbur peshë.

  1. Shtimi në peshë shpesh rezulton nga zakonet e këqija në menaxhimin e ushqimit. Menaxhimi, nënkupton marrjen e vakteve në oraret e caktuara. Ju nuk duhet të tejkaloni një vakt në mënyrë që të humbisni peshë.  Studiuesit amerikanë kanë arritur në përfundimin se të anashkalosh një vakt ose të hash shpejt dëmton regjimin tuaj për t’u dobësuar. Kur ju anashkaloni një vakt ju do të konsumoni më shumë në vaktin pasardhës dhe sigurish që kur ne kemi uri kemi tendencë të konsumojmë ushqime me përmbajtje kalorish të lartë.
  2. Kështu që për të mbajtur një regjim dobësimi është mirë që ju të përdorni një ditar ku të shënoni detajet e vakteve tuaja (orën dhe përmbajtjen e tyre).
  3. Në fund armiku më i madh i çdo personi që përpiqet të jetë në dietë është në çdo qoshe. E kemi fjalën për restorantet dhe fast-food-et. Në fakt, të hani në restorant nuk ju shëndosh por ngadalëson procesin e humbjes së peshës. 

 

 

 

 

Shperndaj ne : Post on Facebook Add to your del.icio.us Digg this story StumbleUpon Twitter

Subscribe to comments feed Komente (1 u postua)

avatar
09/06/2013
[quote]
Reply Thumbs Up Thumbs Down
-1
Raporto si te papershtatshem
total: 1 | shfaq: 1 - 1

Postoni komentin tuaj

  • Bold
  • Italic
  • Underline
  • Quote

Ju lutem shkruani kodin qe shihni ne imazh:

Captcha

Log in

  • Dergo me email Dergo me email
  • Printo artikullin Printo artikullin
  • Vetem tekst Vetem tekst
Shperndaj ne : Post on Facebook Add to your del.icio.us Digg this story StumbleUpon Twitter

Taguar si:

Nuk ka tage per kete artikull

Votoni artikullin

1.00