living social

Home | Te jetuarit mire | News | Çfarë duhet ngrënë sipas shenjës së horoskopit?

Çfarë duhet ngrënë sipas shenjës së horoskopit?

Font size: Decrease font Enlarge font
Çfarë duhet ngrënë sipas shenjës së horoskopit?

Zbulo, në bazë të shenjës tënde astrologjike, çfarë përbërësish ushqimorë është mirë të përdorësh e çfarë të tjerësh të evitosh, për të qenë në formë. Do të gjesh edhe këshilla për ushqimin.

Dashi:
Pika jote e dobët: të skuqurat.
 Përbërësi yt i shëndetshëm ushqimor: kafeja, pasi ajo qetëson me doza të vogla dhimbjet e kokës.
 Përbërësi ushqimor që duhet evituar: specat djegës të pagatuar, pasi ata mund të acarojnë së tepërmi zorrët.
Këshilla ushqimore: mos nxito në ngrënie.

Demi:
Pika jote e dobët: luleshtrydhet.
Përbërësi yt i shëndetshëm ushqimor: avokadoja, sepse ajo lufton kundër kolesterolit të keq. Duhet ta përdorësh pa e tepruar, sepse është një përbërës shumë kalorik.
Përbërësi ushqimor që duhet evituar: sheqeri i tepërt.
Këshilla ushqimore: mëso të hash me përmbajtje dhe të kesh gjithnjë me vete vaj esencial borziloku, i cili ndihmon tretjen.

Binjakët:
Pika jote e dobët: shijet me sheqer e të tharta njëkohësisht.
Përbërësi yt i shëndetshëm ushqimor: agrumet, të cilat janë të pasura me vitaminë C.
Përbërësi ushqimor që duhet evituar: erëzat e forta, të cilat janë tepër acaruese.
Këshilla ushqimore: ha ngadalë.

Gaforrja:
Pika jote e dobët: kruasanet
Përbërësi yt i shëndetshëm ushqimor: patëllxhani, i cili është me pak kalori dhe thith yndyrnat.
Përbërësi ushqimor që duhet evituar: ushqimet e pasura me fibra
Këshilla ushqimore: krijo larmi në gatime dhe ha në mënyrë të rregullt.

Luani:
Pika jote e dobët: haviari.
Përbërësi yt i shëndetshëm ushqimor: majdanozi, i cili është shumë i pasur në vitamina.
Përbërësi ushqimor që duhet evituar: kripa.
Këshilla ushqimore: lexo etiketat e ushqimeve për të parë nëse ushqimet kanë shumë kripë.

Virgjëresha:
Pika jote e dobët: ëmbëlsirat me bajame.
Përbërësi yt i shëndetshëm ushqimor: thjerrëzat, pasi ato thithin yndyrnat.
Përbërësi ushqimor që duhet evituar: fibrat, si të asparagut.
Këshilla ushqimore: mos ha në orë tepër të vona të natës.

Peshorja:
Pika jote e dobët: makaronat.
Përbërësi yt i shëndetshëm ushqimor: vanilja, aroma e së cilës ndikon në pakësimin e ngrënieve të shpeshta.
Përbërësi ushqimor që duhet evituar: rrushi, i cili është tepër i pasur me sheqer.
Këshilla ushqimore: duhet të përdorësh sa më shumë që të jetë e mundur gatimet me zierje.

Akrepi:
Pika jote e dobët: recetat pikante
Përbërësi yt i shëndetshëm ushqimor: hithra për karakteristikat e saj tonizuese, stimuluese dhe tretëse.
Përbërësi ushqimor që duhet evituar: lakra, për shkak të acidit urik.
Këshilla ushqimore: mos e tepro në ngrënie, ke për tendencë ta kalosh masën.

Shigjetari:
Pika jote e dobët: patatet.
Përbërësi yt i shëndetshëm ushqimor: sherebela, që ndihmon kundër fryrjes së stomakut.
Përbërësi ushqimor që duhet evituar: sheqeri.
Këshilla ushqimore: zëvendëso sheqerin me mjaltë.

Bricjapi:
Pika jote e dobët: kuzhina origjinale, sallamet.
Përbërësi yt i shëndetshëm ushqimor: lakra, e cila është e pasur me antioksidantë dhe vitaminë C.
Përbërësi ushqimor që duhet evituar: vaji i lulediellit dhe i misrit.
Këshilla ushqimore: mësohu më shumë me shije të reja.

Ujori:
Pika jote e dobët: shijet ekzotike.
Përbërësi yt i shëndetshëm ushqimor: frutat e thata (arrat, kikirikët, etj.) për magnezin.
Përbërësi ushqimor që duhet evituar: krundet e tërshërës.
Këshilla ushqimore: mos përdor të skuqurat.

Peshqit:
Pika jote e dobët: makaronat e të gjitha llojeve.
Përbërësi yt i shëndetshëm ushqimor: kastraveci, pasi është diuretik.
Përbërësi ushqimor që duhet evituar: angjinaret, për shkak të shijes së tyre tepër të theksuar.
Këshilla ushqimore: evito ngrëniet jashtë vakteve.


Shperndaj ne : Post on Facebook Add to your del.icio.us Digg this story StumbleUpon Twitter

Subscribe to comments feed Komente (2 u postua)

avatar
Jamileth 13/06/2013
Stay inofmartive, San Diego, yeah boy!
avatar
ojhaxaff 15/06/2013
1QrV2K , hanfgujhdije, [link=http://ajmxcupuxope.com/]ajmxcupuxope[/link], http://ktrgfqdgwopw.com/
total: 2 | shfaq: 1 - 2

Postoni komentin tuaj

  • Bold
  • Italic
  • Underline
  • Quote

Ju lutem shkruani kodin qe shihni ne imazh:

Captcha

Log in

  • Dergo me email Dergo me email
  • Printo artikullin Printo artikullin
  • Vetem tekst Vetem tekst
Shperndaj ne : Post on Facebook Add to your del.icio.us Digg this story StumbleUpon Twitter

Taguar si:

Nuk ka tage per kete artikull

Votoni artikullin

5.00