Guidë për shëndetin

Këto janë ushqimet që mbajnë larg ndërlikimet e gastritit

+

ete5t

Ushqimi vetë rrallë shkakton gastrit. Shkaku kryesor i gastritit është infeksioni, megjithatë, disa ushqime mund të përkeqësojnë simptomat duke irrituar stomakut, ndërsa ushqimet e tjera mund të minimizojnë këtë siklet dhe madje edhe të ndihmojnë në trajtimin e dhimbjes.
Gastrit është inflamacion ose acarim i stomakut. Ndonjëherë ai manifestohet pa asnjë simptomë, por kur ka simptoma, ato mund të jenë mjaft të pakëndshme dhe përfshijnë dhembje barku dhe fryrje, te vjella, dhe humbje e oreksit. Në disa raste, gastrit mund të çojë në forminim e ulçerës dhe madje edhe kancerit të stomakut nëse nuk trajtohet. Ushqimet që duhet të hani kur jeni me gastrit janë:
-Ushqimet me fibra: Ushqime me fibra të lartë si arra dhe fara, bishtajat, manaferrat dhe perimet e gjelbra janë të dobishme për të gjithë sistemin e tretjes, kështu që nuk është çudi që një dietë për gastritin ëtë jetë e lartë në fibra.
-Ushqime që përmbajnë yndyra të shëndetshme: Ndërsa ushqimet yndyrore nuk janë zgjidhja më e mirë për dikë që vuan nga gastriti, ushqimet e pasura me yndyrna të shëndetshme janë padyshim të nevojshme. Acidet yndyrore Omega-3 të gjetura në salmon, sardele, arra dhe farat Chia ndihmojnë në zvogëlimin e inflamacionit të stomakut dhe madje kanë një efekt parandalues kundër gastritit.
-Proteinat: Proteina ndihmon në riparimin e dëmeve të bëra nga gastriti në stomakun . Megjithatë, jo të gjitha proteinat janë të barabarta. Është e rëndësishme të zgjidhni proteinat e varfra në yndyrna kur vuani nga gastriti, sepse yndyra në produktet e mund ta bëjë më të keq gjendjen. Burime të mira të proteinave të ligët përfshijnë gjoksin e pulës dhe gjelit, të bardhët e vezëve, tonin dhe fasulet.
-Ushqimet antibakteriale: Bakteret që ndodhen në stomak kur jeni me gastrit është e logjikshme të luftohet me diçka antibakteriale. Ushqime te caktuara si: hudhra, qepa, selinoja janë të gjitha burime janë disa nga ushqimet të quajtura ANTIBAKTERIALE.