Guidë për shëndetin

Superushqimet që ulin nivelin e kolesterolit të keq

+

foostet

Kolesteroli i lartë është faktori kryesor i sëmundjeve kardivaskulare! Para së gjithash duhet të kuptoni që me fjalën kolesterol nuk nënkuptpjmë vetëm problemet pasi ky i fundit ndahet në kolesterol të keq e në kolesterol të mirë dhe është pikërisht LDL ( ai i keqi) që përkeqëson jo vetëm funksionet e zemrës, por të gjithë gjendjen tonë shëndetësore. Për fat të mirë kolesteroli i keq mund të mbahet nën kontroll nëse regjimi ushqimor është i pasur në fruta perime proteina me bazë bimore dhe i varfër në yndyrna sheqerna etj. Më poshtë do të listojmë një pjesë të ushqimeve që ulin nivelin e kolesterolit të keq.
1.Arrat janë të pasura në acide yndyrore omega 3, vitamina B dhe yndyrna të ngopura.
2.Vaji i ullirt. Të pasurit yndyrna të larta nuk do të thotë të hiqni nga dieta vajin. E rëndësishme është që në regjimin ushqimor të përfshini yndyrna të ngopura që reduktojnë inflamacionin dhe ulin rrezikun e sëmundjeve të zemrës.
3.Vera e kuqe është e njohur prej shekujsh me rradhë si aleatja e zemrës dhe studime të shumta kanë vërtetuar se përbërësit e verës, specifikisht asaj të kuqes mbajnë zemrën të fortë dhe të shëndetshme.
4. Çokollata. Falë antioksidantëve, çokollata e zeza ka fuqinë të reduktojë nivelin e kolesterolit të keq ne zemër duke ju mbrojtur nga sëmundjet e zemrës.