Dijonisi “thumbon” Valerin: Je shumë sensual
Roberti ka ndarë me Dijonisin dhe Gledisin se ka “mision” të stresojë një nga fermerët. Djemtë po bisedonin në...
Një shfaqje aspak e zakontë është vënë në një skenë gjithashtu aspak të zakontë këtë të shtunë. Nëna dhe Fëmija, një vepër e autorit norvegjez ka rikthyer në Tiranë regjisorin Dino Mustafiç, dhe ka ngjitur në skenën e Tulla Centre Ema Andrea dhe Matia Llupa.
Shfaqja merret me njerez te cilet vuajne nga izolimi total, vetmia dhe veshtiresia ne komunikim. Ata jane te burgosurit e perjetshem te cilet ngarkojne veten dhe tjeret. Por ata nuk jane krijesa indiferente, jane plot shqetesime shpirteror, ndjesi e cila mund te quhet aftesi parandjenjeje. Karakteret te Fosses jane te ngecur ne mendimet e veta, dhe prandaj fjalet te shprehura ne fakt jane monologje te cilet ndonjehere rreshkasin dhe behen komunikim, i paraprirur per deshtim. Atmosfera e sikletshme e tregon sekretin i cili eshte i mbytur ne te kaluaren dhe cdo komunikim eshte pak nostalgjik, zbulon ose mbetet I shtypur ne egon e karakterit. Por ne ate ndjesi melankolike dhe boshlleku as nena e as femija ekzistencialisht nuk gjejne qetasine dhe heshtjen e deshiruar, nuk jane ne gjendje te bien ne paqe me demonat (shpirtrat) personal te cilet I perndjekin.
Hapesira ne dramat e Fosses zakonisht eshte nje banese ne te cilen dikush sapo ka hyre per te banuar, dikush tjeter ka levizur nga ai vend, sikur kerkohet vend I pershtatshem per sekrete, per te filluar nga e para. Mamaja tek “Nena dhe femija” jeton ne “kete banes” prej shume vitesh, ka ikur nga nje province ne qytet. Por probinca, fushe beteje (arena) e ngjarjeve traumatike te rinis se saj te cilat flejn brenda saj deri ne momentin kur I shfaqet djali para deres dhe ia kthen dobesin e saj te kaluar
Jin Fosse eshte nje nga shkrimtaret norvegjez me te perkthyer dhe me te interpretuar pas Henrik Ibsen. Sot dramat e tij jane pjese e rendesishme te repertorit te gjith metropoleve teatrale europian. Per mendimin e shume kritikave ai eshte nje nga personazet me intaligjente te drames dhe letersise bashkekohore: dramaturd, poet, esejist, shkrimetare romanesh, postmodernist dhe kundershtar I madh I psikologjiz realist ( ose naturalizmit).
Duke lexuar vepren dramatike te Jon fosse ne menyre psikologjike, por tekstualisht dhe ne kuptimin hapesinor – gjithmone levizim ne hapesiren diferencash, provincash, vetmis, izolimit shpirteror.
Premiera e shfaqjes ka qenë më datë 28 tetor në Tulla Center, por do të vazhdojë përgjatë muajit nëntor nga e hëna deri në të enjten për publikun.
Roberti ka ndarë me Dijonisin dhe Gledisin se ka “mision” të stresojë një nga fermerët. Djemtë po bisedonin në...
Nga: Kostandin Feshti Pierpaolo ( Piccioli ) largohet e Alessandro ( Michele ) vjen. Kjo është marrëveshja e re e shtëpisë së m...
Muaji i bekuar dhe i shenjtë i Ramazanit për besimtarët muslimanë ka shumë vlera. Ashtu sikurse njerëzit e thjeshtë që...